Resultatet

 
Här är det färdiga resultatet av det lilla miniprojektet med loppisbrickan som jag skrev om i mitt förra inlägg. Det tog enormt mycket längre tid än jag hade tänkt, men jag blev iallafall väldigt nöjd med resultatet och det är ju huvudsaken!

Oj vad fin! Har du målat förhand? =)

Svar: Tack! Ja jag använde linjal för att skissa upp trianglarnas form och fyllde sedan i dem för hand med akrylfärg. Kanske inte det bästa valet av färg men det var vad jag hade hemma för tillfället :)
ivido.blogg.se

Sofia

Blev väldigt fint det där! Snyggaste brickan! Roligt att du startateo blogg. Kram

Svar: Tackar! Ja det känns kul att vara igång :) kram
ivido.blogg.se

Sofia

Vilket jobb att måla för hand! Men det blev väldigt snyggt! Trodde det var ett mönstrat papper som du hade limmat på brickan. Jag gillar färgerna. Snygga tillsammans.

Svar: Jag hade funderat på att göra något sånt först men det kändes roligare att göra ett helt eget mönster :)
ivido.blogg.se




Kom ihåg mig?