Hej

Välkommen hit till min nystartade blogg och mitt allra första inlägg! Det känns som en bra idé att börja sitt bloggande med en liten presentation av sig själv, så det är just vad jag hade tänkt ägna det här inlägget åt.
 
Jag heter alltså Ida Simma, är 17 år gammal och bor med min familj och en tjockis till katt utanför (den inte sådär väldigt stora) staden Boden i Norrbotten. När sommarlovet är slut påbörjar jag mitt tredje och sista år på gymnasiet, där jag går på teknikprogrammet med inriktningen design och produktutveckling, men fram till dess njuter jag av sommaren och ledigheten så mycket jag bara kan. Mina främsta intressen är inom det estetiska området. Jag gillar att fotografera, sy, måla, pyssla och experimentera i photoshop - för att nämna några exempel - men utöver de sakerna gillar jag även annat, som till exempel att läsa, baka, gå på loppisar, resa och se på serier. 
I bloggen kommer jag främst skriva om de förstnämnda sakerna, men det lär säkert bli lite blandat innehåll då jag kommer skriva om det jag känner för. Vi får se vart det bär av helt enkelt... Hoppas iallafall att du återkommer och vill fortsätta läsa, och hej så länge!



Kom ihåg mig?