Night time

 
Här på bloggen har det vart dött ett tag, men i och med att skolan nyss har börjat har jag noll idéer eller inspiration till att blogga, utan fokuserar bara på att försöka komma in i skolrutinerna igen.Det tar ett tag att vänja sig vid att man inte längre kan sova hur länge man vill om morgnarna, ta en spontan cykeltur precis när man känner för det, eller ligga uppe och läsa till två på natten. 
 
Hursomhelst, här om kvällen/natten gick jag och lillasyster ut på fotopromenad i regnet. Kände för att prova fota under lite sämre förhållanden (både väder- och ljusmässigt) och fokusera på känsla istället för bildkvalitet. Ganska skönt att släppa lite på kontrollen ibland och inte tänka att det behöver bli så perfekt. Så, ja, resultatet blev mörka, brusiga och aningen oskarpa bilder, men jag gillar't ändå på något vis.
Anna

Jag gillar dem. De är vackra




Kom ihåg mig?